Du er her:

Minirunde 8 og 3v3-runde 8 er nå avviklet.

Hei folkens!

 

Her har det vart kamp fra kl 09:00 til siste kamp kl 18.15.

Alle kamper ble spilt i 12 min på tre spilleflater.

Da det startet så vart det J/G 8 år og her ble spilt 12 kamper i timen, opp mot 30 spillere ute på banen samtidig som sen etter 12 minutters kamp skulle bytte bane eller erstattes med nytt lag og 30 spillere skulle være på plass, med kun 3 min pause imellom kampene. Puh! Samtidig vart det foresatte, små & store søsken eller besteforeldre som satt på tribunen som skulle følge med på det som skjedde. Og så skulle nesten alle også gjennom hallen og bort til kiosken og bestille vafler, pølser, toast eller noe drikke og her vart det mange som fikk ha mye ild i jernet (vaffel & toast jern) for at levere. Vi tenker at det vart perfeksjonistisk kaos med topp KPI og leverings grad utover jordisk norm av hva man kan forvente kl 09:45 av tre til fire kiosk verter en helt vanlig søndag i april.

Og sånn gikk dagen. Felles kamp start, nytt lag, bytte av kamper, 3 minutter pause, lag som ikke kom, nytt BSK 5 lag, speaker duetten Tom & Thomas oppdaterte alle, lag som vart i feil hall (ikke noen topp opplevelse til disse tapre spillere at kun få en vaffel på en søndag uten kamp), en litt høy klubbe og litt nese blod som ble byttet ut med et smil, noen ankel som fikk en trøkk og et plaster på en finger, men alle fikk gullmedalje til slutt for kampinnsatsen sin på en helt vanlig søndag i april.

 

Noen fun facts:

·        Vi solgte 386 inngangsbilletter – og gratis for alle under 18 år

·        Det ble spilt 101 kamper

·        Vi delte ut 470 medaljer

·        Kiosken fikk på fyll flere ganger under dagen

·        Ca 98% av omsetningen betales med vipps

·        Det gikk med mer enn 40 liter vaffelrøre

·        Mye kaffe & drikke

·        Sjokoladekake og andre kaker, 7 langpanner ( muligens 8 )

·        Vi solgte over 200 pølser og 32 toast (kunne sikkert gjort mange flere toasts)

Det vart 14 vakter i kiosk + hall vert og 17 vakter i sekretariat & dommere ( m/ Herrer 1, Line og Bjørn ) og G2009 ved inngangen. Vi ble over 40 som bidrog. Takk til alle store & små!      

Takk for flott innsats fra dere alle i hallen i helgen!

 

https://www.facebook.com/people/B%C3%A6kkelagets-SK-Innebandy/100024207745882/

Til toppen